Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
    Е има като всеки резервоар. А на теб каква ти е идеята ?
    Идеята е, че на Капа-та (същата система е като 166) резервоара прави зверски вакуум. Без значение температурата. При по-голям спад на нивото (разбирай по-дълъг преход) следва 5-6 секунди поемане на въздух при отваряне на капачката. Което не ми се вижда нормално. Гледах епер - дават едно нещичко като клапан, но е кръстено маркуч.
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
      Идеята е, че на Капа-та (същата система е като 166) резервоара прави зверски вакуум. Без значение температурата. При по-голям спад на нивото (разбирай по-дълъг преход) следва 5-6 секунди поемане на въздух при отваряне на капачката. Което не ми се вижда нормално. Гледах епер - дават едно нещичко като клапан, но е кръстено маркуч.
      а дали е вакуум, на една от моите, бензин, мисля, че прави налягане.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
        Идеята е, че на Капа-та (същата система е като 166) резервоара прави зверски вакуум. Без значение температурата. При по-голям спад на нивото (разбирай по-дълъг преход) следва 5-6 секунди поемане на въздух при отваряне на капачката. Което не ми се вижда нормално. Гледах епер - дават едно нещичко като клапан, но е кръстено маркуч.
        Имаш канистър и отдушник,чиито маркуч върви успоредно с гърловината за зареждане и горе има клапан,но е по тънък.
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • Ясно,начи се отказвам за сега.Май все още съм неразумен относно темата Алфа.Колата я няма никъде обявена за продан,просто е захвърлена до едно училище.
          EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
          Suzuki GSXF600 99г.
          Bravo 1.9 8V Multijet

          Comment


          • Ей ги нещата около резервоара. Не виждам канистър като на бензиновите или пък клапан, освен малкото 'кюмбе' на първата снимка с номер 7. Но е кръстено маркуч.

            И да, определено е вакуум - дърпа си капачката обратно, ако не я държа.
            Attached Files
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
              Ей ги нещата около резервоара. Не виждам канистър като на бензиновите или пък клапан, освен малкото 'кюмбе' на първата снимка с номер 7. Но е кръстено маркуч.

              И да, определено е вакуум - дърпа си капачката обратно, ако не я държа.
              За канистъра си прав,а номер 7 от втората снима не е ли маркуч към гърловината ???
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • На втората да (аз говорех за първата). Въпроса е, че дори там този тънкият (номер 4) да е за нещо като отдушник, пак е затворен от капачката. Освен тя да има задачата да регулира налягането в резервоара, а да не го прави...
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • това не е добре, виждал съм прилично смачкани метални резервоари.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • Момчета, някой занимавал ли се е с 1,9 тди WV-ски двигател? Знам, че не сме WV форум но тука май сте по приказливи от там. Алхамбрата от няколко дена ни мъчи с едни температури но ако някой има идея от нещата тогава ще пиша по-подробно стига модераторите да не ми изтрият писанието

                    Comment


                    • TUNING BOX Elaborazioni 1919 на Мagneti Мarelli отзиви?Някой колега употребявал ли е този Box?

                      Comment


                      • Ми не използваме такива кутийки,предпочитаме истински ремап
                        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
                          Момчета, някой занимавал ли се е с 1,9 тди WV-ски двигател? Знам, че не сме WV форум но тука май сте по приказливи от там. Алхамбрата от няколко дена ни мъчи с едни температури но ако някой има идея от нещата тогава ще пиша по-подробно стига модераторите да не ми изтрият писанието
                          За какво става въпрос,казвай
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            За какво става въпрос,казвай
                            Ами термостата или отваряше много рано или не се затваряше изобщо и накрая влезе в сервиза за смяна.Смениха го но според показанията на таблото като стигне средата температурата и се включват перките ?!? Вадя кабела и я закачам и гледам според еку-то температурата е 105 градуса А радиатора е студен въпреки, че се включват перките да въртят(мисля на първата скорост).Казвам си ок ... ще вадим температурния датчик да му мерим съпротивлението. И така с радост установявам, че при околна температура от около -2 до 0 градуса датчика да ва съпротивление което според аутодатата е около 20 градуса. Сменяме го и него и след тестване в движение и вече показанията на таблото долу горе съвпадат с тези които показва ваг-ком-а.Обаче температурата пак стига повече градуси - отива на към 95, че може и малко повече...перките се включват пак и пак радиатора е студен.Не мога да разбера тия перки на колко градуса се включват и защо при положение, че радиатора е студен се включват изобщо.Колко датчика има за температура, че да не е и още някой дето бърка нещата.Дефакто долния маркуч е винаги студен а горния топъл-горещ - това предполагам, че е нормално.Термостата е долу и като отвори вкарва студена вода от там.Голям филм стана със смяната на тоя термостат, че и втори сменихме да не се окаже дефектен но пак така...в тоя студ навън да стига до перките ...

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
                              Ами термостата или отваряше много рано или не се затваряше изобщо и накрая влезе в сервиза за смяна.Смениха го но според показанията на таблото като стигне средата температурата и се включват перките ?!? Вадя кабела и я закачам и гледам според еку-то температурата е 105 градуса А радиатора е студен въпреки, че се включват перките да въртят(мисля на първата скорост).Казвам си ок ... ще вадим температурния датчик да му мерим съпротивлението. И така с радост установявам, че при околна температура от около -2 до 0 градуса датчика да ва съпротивление което според аутодатата е около 20 градуса. Сменяме го и него и след тестване в движение и вече показанията на таблото долу горе съвпадат с тези които показва ваг-ком-а.Обаче температурата пак стига повече градуси - отива на към 95, че може и малко повече...перките се включват пак и пак радиатора е студен.Не мога да разбера тия перки на колко градуса се включват и защо при положение, че радиатора е студен се включват изобщо.Колко датчика има за температура, че да не е и още някой дето бърка нещата.Дефакто долния маркуч е винаги студен а горния топъл-горещ - това предполагам, че е нормално.Термостата е долу и като отвори вкарва студена вода от там.Голям филм стана със смяната на тоя термостат, че и втори сменихме да не се окаже дефектен но пак така...в тоя студ навън да стига до перките ...
                              Обяснението е просто,всички датчици си показват реалната температура,обаче таблото е направено да показва винаги 90 гр. в температурна амплитуда от 80-100 гр.това е направено да не се шашкат хората.ЕКУ-то пуска перки,защото датчика му показва че трябва да ги пусне,друг е проблема защо термостата още е затворен и е студен радиатора.................да не са сложили някой късен термос,дет отваря на 100 гр. например,има за Опел такива дето отварят на 105 гр. ама са за бензинки


                              П.С.Закачи си и Алфата да видиш как ще пусне перки на 97-99 гр. а на таблото ще ковне 90
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • Еми термостата е за 87 градуса уш.Сменихме го за да не се оказал дефектен ама пак същото, а първия нов го сложих в едно канче и на котлона и според мен си отваря някъде там - около 90 защото след като се отвори и след 1-2 минути и водата завира.
                                А и друго си мисля като стоя така ... та термостата е долу, загрява си антифриза на около заветните 87-90 градуса и се отваря. Да ама през него мината студената вода от радиатора и той се охлажда и се затваря пак(това го и тествах с този дето го варих в канчето и на чешмата като го пусна и се затваря). Следователно пак почва да се нагрява антифриза докато пак не се отвори, да вкара студена вода и пак да се затвори и т.н. - поне аз така си го обяснявам. И въпреки всичко пак отива на към 95 и може и малко повече.
                                Не знам ще видим и в друг сервиз какво ще кажат ама нещо ми куца и не мога схвана какво.
                                Last edited by mitkomeg; d.m.y г., 21:13.

                                Comment

                                Working...
                                X