Първоначално публикувано от thecleaner
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Общи приказки 166
Collapse
X
-
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеИдеята е, че на Капа-та (същата система е като 166) резервоара прави зверски вакуум. Без значение температурата. При по-голям спад на нивото (разбирай по-дълъг преход) следва 5-6 секунди поемане на въздух при отваряне на капачката. Което не ми се вижда нормално. Гледах епер - дават едно нещичко като клапан, но е кръстено маркуч.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеИдеята е, че на Капа-та (същата система е като 166) резервоара прави зверски вакуум. Без значение температурата. При по-голям спад на нивото (разбирай по-дълъг преход) следва 5-6 секунди поемане на въздух при отваряне на капачката. Което не ми се вижда нормално. Гледах епер - дават едно нещичко като клапан, но е кръстено маркуч.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Ясно,начи се отказвам за сега.Май все още съм неразумен относно темата Алфа.Колата я няма никъде обявена за продан,просто е захвърлена до едно училище.
Comment
-
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеЕй ги нещата около резервоара. Не виждам канистър като на бензиновите или пък клапан, освен малкото 'кюмбе' на първата снимка с номер 7. Но е кръстено маркуч.
И да, определено е вакуум - дърпа си капачката обратно, ако не я държа.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
На втората да (аз говорех за първата). Въпроса е, че дори там този тънкият (номер 4) да е за нещо като отдушник, пак е затворен от капачката. Освен тя да има задачата да регулира налягането в резервоара, а да не го прави...
Comment
-
Момчета, някой занимавал ли се е с 1,9 тди WV-ски двигател? Знам, че не сме WV форум но тука май сте по приказливи от там. Алхамбрата от няколко дена ни мъчи с едни температури но ако някой има идея от нещата тогава ще пиша по-подробно стига модераторите да не ми изтрият писанието
Comment
-
Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщениеМомчета, някой занимавал ли се е с 1,9 тди WV-ски двигател? Знам, че не сме WV форум но тука май сте по приказливи от там. Алхамбрата от няколко дена ни мъчи с едни температури но ако някой има идея от нещата тогава ще пиша по-подробно стига модераторите да не ми изтрият писаниетоFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеЗа какво става въпрос,казвайА радиатора е студен въпреки, че се включват перките да въртят(мисля на първата скорост).Казвам си ок ... ще вадим температурния датчик да му мерим съпротивлението. И така с радост установявам, че при околна температура от около -2 до 0 градуса датчика да ва съпротивление което според аутодатата е около 20 градуса. Сменяме го и него и след тестване в движение и вече показанията на таблото долу горе съвпадат с тези които показва ваг-ком-а.Обаче температурата пак стига повече градуси - отива на към 95, че може и малко повече...перките се включват пак и пак радиатора е студен.Не мога да разбера тия перки на колко градуса се включват и защо при положение, че радиатора е студен се включват изобщо.Колко датчика има за температура, че да не е и още някой дето бърка нещата.Дефакто долния маркуч е винаги студен а горния топъл-горещ - това предполагам, че е нормално.Термостата е долу и като отвори вкарва студена вода от там.Голям филм стана със смяната на тоя термостат, че и втори сменихме да не се окаже дефектен но пак така...в тоя студ навън да стига до перките ...
Comment
-
Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщениеАми термостата или отваряше много рано или не се затваряше изобщо и накрая влезе в сервиза за смяна.Смениха го но според показанията на таблото като стигне средата температурата и се включват перките ?!? Вадя кабела и я закачам и гледам според еку-то температурата е 105 градусаА радиатора е студен въпреки, че се включват перките да въртят(мисля на първата скорост).Казвам си ок ... ще вадим температурния датчик да му мерим съпротивлението. И така с радост установявам, че при околна температура от около -2 до 0 градуса датчика да ва съпротивление което според аутодатата е около 20 градуса. Сменяме го и него и след тестване в движение и вече показанията на таблото долу горе съвпадат с тези които показва ваг-ком-а.Обаче температурата пак стига повече градуси - отива на към 95, че може и малко повече...перките се включват пак и пак радиатора е студен.Не мога да разбера тия перки на колко градуса се включват и защо при положение, че радиатора е студен се включват изобщо.Колко датчика има за температура, че да не е и още някой дето бърка нещата.Дефакто долния маркуч е винаги студен а горния топъл-горещ - това предполагам, че е нормално.Термостата е долу и като отвори вкарва студена вода от там.Голям филм стана със смяната на тоя термостат, че и втори сменихме да не се окаже дефектен но пак така...в тоя студ навън да стига до перките ...
П.С.Закачи си и Алфата да видиш как ще пусне перки на 97-99 гр. а на таблото ще ковне 90Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Еми термостата е за 87 градуса уш.Сменихме го за да не се оказал дефектен ама пак същото, а първия нов го сложих в едно канче и на котлона и според мен си отваря някъде там - около 90 защото след като се отвори и след 1-2 минути и водата завира.
А и друго си мисля като стоя така ... та термостата е долу, загрява си антифриза на около заветните 87-90 градуса и се отваря. Да ама през него мината студената вода от радиатора и той се охлажда и се затваря пак(това го и тествах с този дето го варих в канчето и на чешмата като го пусна и се затваря). Следователно пак почва да се нагрява антифриза докато пак не се отвори, да вкара студена вода и пак да се затвори и т.н. - поне аз така си го обяснявам. И въпреки всичко пак отива на към 95 и може и малко повече.
Не знам ще видим и в друг сервиз какво ще кажат ама нещо ми куца и не мога схвана какво.Last edited by mitkomeg; d.m.y г., 21:13.
Comment
Comment